[Wikipl-l] Meta-wyszukiwarka

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Nie, 7 Cze 2009, 22:27:50 UTC

Nie, nie chodzi o wyszukiwarkę na stronach MetaWiki. =}

Znajoma Wikipedystka pytała mnie niedawno o taką wyszukiwarkę, która
szukałaby danego wyrażenia w wielu (najlepiej wszystkich wersjach
językowych. O ile dobrze pamiętam chodzi o to, żeby szybko natrafić na
jakikolwiek ślad niektórych rzadkich słów w zasobach wikipediowych.

W sieci znalazłem tylko jakieś wtyczki do Firefoksa, ale może znacie coś
bardziej sensownego i uniwersalnego, najlepiej w postaci zwykłego
serwisu WWW?

--
Nawet gdy wichura