[Wikipl-l] greckie litery w nazwie hasła

Stan Zurek zureks w gmail.com
Pon, 1 Cze 2009, 08:38:09 UTC

> Byłbym wdzięczny - i chyba nie tylko ja =} - gdybyś jeszcze wyjaśnił nam
> Jak To Się Robi (TM). =}

A przepraszam faktycznie:

1. Skopiować tekst zaczynający się od małej greckiej litery
2. Wkleić do wyszukiwarki i kliknąć Przejdź
3. System wypluje że nie ma takiej strony
4. Kliknąć w czerwony link "Możesz utworzyć tę stronę..."
5. System faktycznie utworzy nowe hasło z grecką literą, ale z dużą
5. W wikikodzie wpisać {{małą literą}} i załatwione

Moje początkowe zdezorientowanie wynikało z faktu, że greckie "mi"
pisane duża literą wygląda identycznie do dużego polskiego "M", więc
wydawało się że nic się nie dzieje. Ale okazuje się że system jest
całkiem sprytny i akceptuje greckie litery (spradzałem np. na
"sigma").

Pozdrawiam

Zureks