[Wikipl-l] Storczyki

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 15 Gru 2009, 18:58:22 UTC

> Witam Wszystkich, a szczególnie Kenraiz i Raz1el.
>
> Próbowałem poruszać się po Wikipedii, ale utknąłem w gąszczu formułek,
> różnych wpisów i okienek ;-(. Pomóżcie mi dodać coś  - mam własne fotki
> storczyków polskich i mógłbym coś dołożyć do artykułów o nich. Mam konto
> w Wikipedii "Valois".
>
> Pozdrawiam
> Waldek

Witaj na liście

Krok po kroku jak załadować grafikę na Commons opisane jest tutaj:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:JPGWA

Jeżeli po zalogowaniu/zarejestrowaniu na Commons klikniesz w "prześlij plik"

http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Upload/pl

http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Upload (jeśli nie wybierzesz w preferencjach j. polskiego)

to w następnym kroku wybierz, ze jest to twoja własna praca. Licencje i kategorie - to masz już opisane krótko na stronie jaką podałem na początku. Kategorii poszukaj odpowiedniej :)

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Orchis

Jak zamieścić przesłaną grafikę na stronie to już znajdziesz tutaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pomoc:Ilustrowanie

A przy okazji ma pytanie - gdzie szukałeś informacji - jak przesłać grafikę - może warto dodać wyraźniej linki do stron pomocy

pozdrawiam

Przykuta

P.S. podpisuj się nickiem z Wikipedii