[Wikipl-l] Wywiad z Pawłem Jochymem

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 10 Gru 2009, 22:37:46 UTC

/
| Jak już będziesz wiedział Januszu, to chętnei poznam oryginał/link do
| tego sporu archeolog/admin. Lub informację, że to błąd redaktora.

Oczywiście, jeśli do tego dojdzie, bo jak widzisz, coraz więcej jest głosów,
aby położyć uszy po sobie i zapomnieć.

| Jednak p. Jochym popełnił sporo błędów w wywiadzie, wprowadzając w bład
| i czytelników i redaktora, np.
| "To demokratyczna społeczność i wszystkie decyzje, także o tym, kogo
| pozbawić statusu administratora, zapadają w głosowaniach." - A przecież
| nie  ma głosowań w sprawie pozbawienia statusu admina !

Słusznie to zauważyłeś - więc obniżamy ;-) wzorem Rekrutacji ocenę (moją)
całokształtu odpowiedzi Ptjota ze "znakomita" na "bardzo dobra". :-))

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński