[Wikipl-l] Wywiad z Pawłem Jochymem

szwedzki suidisz w gmail.com
Czw, 10 Gru 2009, 19:10:07 UTC

EMeczKa pisze:

> Druga sytuacja wspomniana przez Encego, z tym zbanowanym doktorem. Jeśli
> się komuś zarzuca takie przewinienia to dobrze by też było podać jakieś
> szersze okoliczności. No, ale to nie pasowałoby już do konwencji
> artykułu...

Na moje to 99% chodzi o Zbikoba i jego konflikt z Radomilem, o którym
wspomina Gardomir w swoim artykule na histmagu - zapewne Mazurek zna tę
historię z czwartej ręki, bo inaczej nie byłoby takiego Erewania (Zbikob
nie został zbanowany, incydent nie dotyczył jego odkrycia tylko SDU
hasła Korugator a Radomil nie studiuje prawa etc.)

szw.