[Wikipl-l] Wywiad z Pawłem Jochymem

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 10 Gru 2009, 19:02:11 UTC

/
| Jako (byly) dziennikarz musze powiedziec, ze wywiad jest z technicznego
| punktu widzenia poprowadzony wzorowo. ...

Jarku, właśnie dlatego też (bo nie tylko dlatego) ten wywiad wywołuje tyle
odzewów i odczuć. Natomiast byłby wzorowy, gdyby nie te dwie wtopy podane
bez źródeł i uzasadnienia: oszołom admin i sponiewierany archeolog - tutaj
niestety są to grube braki warsztatowe. I ponadto obie wtopy naruszają dobre
imię naszej społeczności, czyli są zamachem na jej cześć. Zauważ, że piszę
to ja, znany uważny i bardzo krytyczny obserwator naszego admiństwa.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński