[Wikipl-l] Gif > OGG

Bartosz Dz. matma.rex w gmail.com
Wto, 8 Gru 2009, 14:04:43 UTC

W dniu 8 grudnia 2009 14:57 użytkownik Stan Zurek <zureks w gmail.com> napisał:
> Witam,
>
> Wie może ktoś jak przekonwertować animowanego GIFa na OGG? Jest np. coś takiego:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Stroboskop
>
> Ta migająca animacja nie pozwala się skupić na czytaniu tekstu, a nie
> da się jej wyłączyć. Jakby było w OGG to można zatrzymać sobie (i
> nawet obejrzeć praktycznie klatka po klatce).

FormatFactory - prosty program (również po polsku) do konwersji
wszystkiego na wszystko.
http://www.formatoz.com/
http://www.pcfreetime.cn/download/FFSetup220.zip

Jednak w tym wypadku ja raczej użyłbym jakiegoś szablonu ukrywającego,
bo kilkuklatkowej animacji nie ma co konwertować na filmik.

--
Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/