[Wikipl-l] czubatka w PWN

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 8 Gru 2009, 01:42:00 UTC

W dniu 7 grudnia 2009 20:29 użytkownik Stan Zurek <zureks w gmail.com> napisał:

> Uprasza się zatem o nie kasowanie sub-stubów jeśli informacja jest
> sensowna i uźródłowiona, nawet jeśli jest to tylko 13 wyrazów
> (wliczając "z" i "na" w powyższym przykładzie). Podczas moich badań z
> Wielką PWN były tam hasła o długości 7 (siedmiu) wyrazów.

Ja coraz częściej zaczynam doceniać stuby i substuby zawierające jedną
czy dwie informacje o swoim temacie (uźródłowione), podczas gdy w
sieci dotarcie do tych informacji może graniczyć z cudem. Trudno,
niektóre tematy da się opisać szeroko, niektórych nie da się
wyczerpać, a inne niestety nigdy się nie rozwiną, bo w formie "stuba"
wyczerpują wiedzę w określonym temacie.

Karol007