[Wikipl-l] czubatka w PWN

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 7 Gru 2009, 18:09:36 UTC

Właśnie z ciekawości nabyłem 7. tom wydanej w tym roku encyklopedii PWN

"Czubatka - Pacus cristatus, sikora z charakterystycznym czubkiem na głowie; brunatnoszara; lasy iglaste Eurazji."

Wiele innych na podobnym poziomie - słownikowe... Od strony poligraficznej - rozmywa się farba, wystają nici :)

btw - mam pytanie o minimum stuba. Jaka definicja byłaby obecnie wystarczająca, aby nie polecieć jako substub. (przy założeniu, że to jest trafna definicja) Jeśli można - prosiłbym o przykłady :))

przykuta

P.S. Encyklopedia Powszechna „Rzeczpospolitej” - ktoś sprawdzał?