[Wikipl-l] Pejzaz zimowy1.jpg - odebranie medalu wbre w głosowaniu

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 2 Gru 2009, 23:16:42 UTC

W dniu 3 grudnia 2009 00:10 użytkownik EMeczKa <emeczka.wiki w o2.pl> napisał:

> Styl w jaki to zostało zrobione faktycznie wgniata w fotel, a szkoda, bo
> sam pomysł nie był wcale głupi. Podziękowania należą się więc zarówno
> zgłaszającemu problem, jak i Przykucie - za szybkie "śledztwo".

W sumie najprościej i w pełni "lege artis" byłoby zaczęcie wątku w
kawiarence na temat tego aby z automatu odebrać medal tym grafikom i
zdjęciom, które ewidentnie i bezspornie nie spełniają jednego z
punktów obecnego regulaminu - np: nie mają poprawnego opisu, ktoś
zasadnie zakwestionował ich status prawny lub są niewystarczającej
rozdzielczości.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/