[Wikipl-l] Zaginiona edycja

Lukasz Kotasa kotasik w gazeta.pl
Pią, 26 Wrz 2008, 18:05:05 UTC

Witam,

dzisiaj na gezeta.pl jest artykuł o nas, ze screenshotem artykułu Howard
Webb

http://technologie.gazeta.pl/technologie/51,81010,5729882.html?i=2

Jako, że na górze screena widnieje "tekst źródłowy" a nie "edytuj", to
wandalizmu dokonał ktoś zalogowany - chciałem to sprawdzić i znaleźć
autora. Jednak moje poszukiwania nic nie dały.

Artykuł został zablokowany po raz pierwszy 22:44, 12 cze 2008, więc
wcześniejszych edycji nie liczę.

O 23:20, 12 cze 2008 Aegis dokonuje zmian, które powodują że każda
późniejsza edycja nie pasuje do screenshota (zamiana dywizu na półpauzę
oraz średnika na przecinek po słowach "...na Mistrzostwach Świata do lat
20"). Późniejsze edycje już tylko oddalają podobieństwo...

Pomiędzy tymi dwoma edycjami nie ma żadnej, która pasuje do screenshota.
Mamy również 4 skasowane wersje, ale one też nie pasują.

Śledziłem wtedy OZ i dziwi mnie, że ktoś zdążył zrobić screen z kilku
sekundowego wandalizmu (bez cofania się do konkretnej wersji poprzez
historię).

Fake, błąd podczas usuwania/przywracania artykułu czy coś ominąłem?

Lukasz