[Wikipl-l] Linki zewnetrzne - myspace

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Wto, 23 Wrz 2008, 17:57:36 UTC

Witam,

Dnia 23 września 2008 PMG napisał:

> Jak traktujemy linki zewnętrzne do stron artystów na myspace ? Kasujemy
> je czy nie ?
> Jeżeli nie wiadomo czy są oficjalne ?
> Jeżeli przekierowanie ze strony oficjalnej jest na tą stronę ?
> Jeżeli link ze strony oficjalnej jest na tą stronę ?

Rok temu na temat szablonu (a więc i pośrednio sensu linków do
myspace) było głosowanie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:SDU/Szablon:MySpace

Co do oficjalności - nie wiem na jakiej zasadzie to działa, ale na
myspace nie zdarza się chyba tyle naruszeń praw autorskich co np. na
youtube. Artysta "X" ma swoją stronę w MySpace i nie ma dwustu stron
fanowskich z muzyką tego artysty. Wydaje się więc, że administracja
portalu panuje nad tym, że użytkownicy przedstawiający się jako
artyści są rzeczywiście tymi artystami.

Pozdrawiam,
Robert

--