[Wikipl-l] znów genialne i super commons

Adam Wysocki gophi w chmurka.net
Wto, 16 Wrz 2008, 11:22:28 UTC

16.09.08 belissarius26 w gmail.com napisał:

> zostały usunięte przez jednego z niemieckich (sic!) adminów pod pozorem
> nie istnienia państwa polskiego w latach 1939-45.

To bzdura a nie powód. Zostawiłeś to tak? Ja bym co najmniej próbował
wyjaśnić, najpierw z tym gościem, a jakby to nic nie dało, to wyżej
(nie wiem jak wyglądają sprawy społecznościowe na commons, ale pewnie
jest jakaś instancja typu komarb).

> Ostatnio wikipedysta Masur, którego cenię anyway, usunął mi grafikę
> do hasła Arthur Bliss Lane. Miał prawo, oczywiscie, ale czy musiał?

Jaki podał powód?

--
http://www.chmurka.net/ http://www.extreme-photo.pl/