[Wikipl-l] znów genialne i super commons

Marcin Sochacki wanted w gnu.univ.gda.pl
Pon, 15 Wrz 2008, 18:13:40 UTC

On Mon, Sep 15, 2008 at 04:05:49PM +0200, makar wrote:
> Witam
>
> Muszę przyznać ze smutkiem, że jestem mocno zbulwersowany.
> To co się dzieje na komons z moimi zdjęciami to przekracza moje możliwości zrozumienia.
> Jakiś czas temu jakiś wikipedysta poprzenosił moje zdjęcia na komons i zniknęły one z mojej galerii. Zaprotestowałem i Margoz uratował choć trochę: http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:Makarczuk#Grafiki_z_commons

Wydaje mi się, że pod zły adres kierujesz swoje pretensje. Mówisz tak,
jakby winą Commons było to, że istnieją i że ludzie przenoszą tam
zdjęcia z wiki narodowych.

A przecież tak jak napisałeś, procedury przeniesienia dokonała konkretna
osoba, której w pierwszej kolejności należy się reprymenda jeśli nie
przeniosła poprawnie opisów/licencji.

Jeśli osoba jest już nieuchwytna i sam nie chcesz poprawiać, to możesz
ogłosić że prosisz o pomoc w tym zadaniu, ale zwalanie winy na Commons
jest nietrafione. Korzyści z Commons są niewspółmiernie duże w porówaniu
do wymienionych problemów.

Wanted
--
|  -o)  http://wanted.eu.org/