[Wikipl-l] znów genialne i super commons

Peter Domaradzki belissarius26 w gmail.com
Pon, 15 Wrz 2008, 16:36:06 UTC

Nie jestes ani pierwszy, ani ostatni. Na commons dzieja sie rzeczy
przedziwne. Ze dwa lata temu usunieto mi kilkadziesiat zdjec z okresu II
w.sw., a byly to zdjecia unikalne i nie do odtworzenia. Postulowalem
kilkakrotnie, by stworzyc polska wersje fair use, ale bez rezultatu. Twoje
foty sa sliczne. Szkoda by ich bylo!
Piotr