[Wikipl-l] WTC

Ejdzej Wikipedysta ejdzej.wikipedysta w gmail.com
Śro, 10 Wrz 2008, 14:56:34 UTC

Przy okazji dowiadujemy się ciekawych rzeczy o Wikipedii:

"z założenia każdy admin powinien byc niezależny od innych i kierować
się wyłącznie ściśle opisanymi zasadami wikipedii oraz własnym
rozumem, tudzież sumieniem (coś jak porkurator)"

O kurczę! Czemu nikt mi nie powiedział tego wcześniej?

"to oczywiście tylko teoria gdyż w praktyce niewątpliwie istnieją
ukryte konsultacje administratorów"

O, coś słaby z niego tropiciel spisków, skoro nie znalazł tej
strasznej, tajnej listy:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Regulamin_listy_dyskusyjnej_administrator%C3%B3w

"prawdopoodbnie istnieje również hierarchia między nimi"

Właśnie: proszę mi to wyjaśnić i powiedzieć, komu podlegam i jakich
mam podwładnych :)

Widać z tego, że na Wykopie łatwiej o burzę niż w szklance wody.