[Wikipl-l] Inicjatywa poprawy jakości

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 10 Wrz 2008, 14:22:08 UTC

> Jeśli drogi Przykuto to czytasz, to się proszę do tego pomysłu
> ustosunkuj ;) Jeśli pomysł dojrzeje, to oczywiście pomogę z
> tłumaczeniem ;)

Czytam, czytam. Myślę jednak, że do tego trzeba ludzi. De wiki ma chyba z 5-10 razy więcej aktywnych userów niż my i w tym jest cały problem. U nas niestety jezeli się sprzata, to robi to garstka osób. Brak jest (mimo równych stron meta) koordynacji na szeroką skale. Dziś rano jednemu userowi napisałem, że warto byłoby skoordynowac działania w Wikiprojekcie:Sprżatanie Wikipedii - jest tylko zachęcająca do tego strona meta. Na en de i innych wiki cleanupy sa dość dobrze skoordynowane. U nas działa kilka niezależnych od siebie grup. One nie muszą być specjalnie zależne, ale brakuje takiego miejsca koordynacji.

Jeżeli brak jest koordynacji do sprzątania, to obawiam się, że oznaczać będzie sam PMG. Dobrze byłoby, gdybyś napisał, jak to na de wiki robi się od kuchni, bo stronę techniczną już w miarę znamy, ale chodzi o organizację pracy (co u nas dopiero raczkuje).

przykuta