[Wikipl-l] Inicjatywa poprawy jakości

yarl w o2.pl yarl w o2.pl
Śro, 10 Wrz 2008, 14:11:05 UTC

W dniu 10 września 2008 12:19 użytkownik Konrad Kurzacz
<konrad.kurzacz w gmail.com> napisał:

> Różnica polega na tym, że w projekcie Przykuty artykuły do
> dopracowania nie są pogrupowane według tematyki i nie są na bieżąco
> generowane listy artykułów do poprawienia np. z danego dnia, co IMHO
> powinno zwiększyć motywację ludzi do ich poprawiania.

Sęk w tym, że raczej działa w drugą stronę - widząc zalew kilkuset
haseł do dopracowania motywacja się obniża. Jak jest kilka(naście)
artykułów to jeszcze jakoś da się to ogarnąć.

> ABX podpowiedział mi przed chwilą, że można by zintegrować inicjatywę
> poprawiania jakości z de.wiki zaproponowaną przez Sapera z inicjatywą
> Przykuty ze strony WP:Kooperacja.

Bardzo dobry pomysł. Taka lista w stylu niemieckim moim zdaniem będzie
lepiej pełnić swoją funkcję - widać to np. w poczekalni sdu, gdzie
odsetek spraw nierozwiązanych (czyli skierowanych do "głosowania")
jest stosunkowo niewielki.

Yarl