[Wikipl-l] Idea sprawdzania i wprowadzenia stabilnych edycji

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 9 Wrz 2008, 23:58:04 UTC

W dniu 10 września 2008 01:44 użytkownik Karol Głąb
<kamikaze0007 w gmail.com> napisał:

> Niech będę pierwszy:) Myślę, że postulat Konrada, możemy, a nawet
> powinniśmy spełnić:) Wisną dyskutowaliśmy na ten temat, potem dyskusja
> ucichła. W tej chwili po wielu apelach PMG aby oznaczać artykuły jako
> sprawdzone wykonuje kilkanaście osób, a cały obecny system mocno
> kuleje i obawiam się, że w razie buntu PMG żółte nie zmieniałoby się w
> białe:) Poza tym armia UZ powinna istnieć i działać u nas. Krótko
> mówiąc, jestem całym sercem za wprowadzeniem rozszerzenia i nie mogę
> się doczekać chwili w której to nastąpi. Na pewno nie będziemy
> [...]
PS. Chętnie też widziałbym krótką rzeczową dyskusje na wspomniane
pytania, ustalilibyśmy w większej grupie to o co nas poproszą.
Karol007