[Wikipl-l] Automatyczna KLASYFIKACJA artykułów

yarl w o2.pl yarl w o2.pl
Wto, 9 Wrz 2008, 16:43:49 UTC

W dniu 8 września 2008 22:28 użytkownik PMG <pmgpmg w wp.pl> napisał:

> Każdego który uważa że zatwierdzanie edycji jest możliwe do wprowadzenia
> zachęcam do wejścia tutaj
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Specjalna:Nowe_strony&dir=prev&limit=50&hidepatrolled=1
> i myknięcia z 10 - 20 haseł. Jeżeli wam się spodoba to wyobraźcie sobie
> że będziecie robić coś takiego codziennie.
>
> Dla mnie to tylko odskocznia od tego co powinienem robić. Ale sam wiem
> że po godzinie, dwóch stukania stale w jeden klawisz gdy zrobię
> powiedzmy "dwa dni" nowych haseł wiem że to jest robota bez końca.

> [...]

No nie wiem. Obecny mechanizm sprawdzania nowych stron jest raczej
śmieszny. Po zatwierdzeniu/sprawdzeniu nie jest to w ogóle
odnotowywane gdziekolwiek na stronie bądź w historii. Już lepiej
zamiast siedzieć i zmieniać żółte paski na białe poklikać sobie w
"losuj stronę" i szukać czegoś do poprawy. Obecna propozycja to krok
do przodu, jednak moim zdaniem, tak jak pisze szwedzki, najlepiej
byłoby połączyć to z systemem wersji stabilnych.

Yarl