[Wikipl-l] Sprzeczne artykuły.

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 9 Wrz 2008, 15:48:23 UTC

W dniu 9 września 2008 17:03 użytkownik Marcin Floryan
<marcin.floryan w gmail.com> napisał:
> Trafiłem na ciekawą sytuację - dwie wioski w Polsce zlokalizowane
> dokładnie w tym samym miejscu:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Brodki
> http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C4%99bowce
>
> Zapewne zmieniona została nazwa więc tylko jeden art. powinien
> pozostać ale zastanawiałem się jakim szablonem najlepiej to oznaczyć -
> RFC? Do weryfikacji?
>
> --
> Marcin Floryan

A może to są sąsiednie miejscowości? Wierząc koordynatom w infoboksach
to sama szerokość geograficzna różni się o 23,5'', co w uproszczeniu
na odwzorowaniu walcowym przy średnim obwodzie 40 041,455km daje nam
różnicy ponad 726 metrów, co daje nam 0,726 kilometra! Centra małych
wiosek teoretycznie mogłyby być od siebie oddalone o tyle, np. gdy są
bardzo wąskie:)

Karol007