[Wikipl-l] Propozycja zmiany dotyczacej listy dyskusyjnej KA

PMG pmgpmg w wp.pl
Pon, 8 Wrz 2008, 14:38:49 UTC

Moim zdaniem w tej chwili KA bardziej przydałoby się konto pocztowe do
którego można by pisać. Bo jak się przekonałem próby kontaktu z
członkami KA są dośc zawodne.

W piątek napisałem do jednego z członków KA. Do dziś nie odpowiedział.
Wczoraj napisałem do drugiego członka KA. Także nie odpowiedział. Oboje
od tego czasu edytowali wikipedię.

Rozumiem że ktoś może nie mieć czasu. U mnie też tak bywa. Ale wtedy
staram się wysłać informację "teraz nie mogę ci odpowiedzieć, odpowiem
xxx".

W tym konkretnym przypadku dla mnie jest dość istotny czas bo zaczęły
się wybory i nie wiem czy KA zdąży z moim wnioskiem.

Zamiast pytać po kolei każdego wolałbym po prostu napisać na konto do
którego dostęp mają wszyscy członkowie KA.

PMG

Wirujesz na parkiecie jak tornado, kręcisz piruety jak Hołowczyc
swoją furą, a może jesteś Primąbaleriną. Pokaż nam !!!
Prześlij swój film i wygraj ekskluzywne warsztaty z najlepszymi
choreografami z USA. http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fdanceflowing.pl%2Fkonkurs.htm&sid=480