[Wikipl-l] Automatyczna KLASYFIKACJA artykułów

Leafnode wiki w leon.w-wa.pl
Nie, 7 Wrz 2008, 22:14:50 UTC

Daniel Koć wrote:

> Jasne że arbitralne, ale automatyczne wstępne sortowanie do ręcznej
> analizy to jest Dobra Rzecz (TM), zwłaszcza przy hurtowej ilości danych,
> a taką skalę ma obecnie polska Wikipedia.

Jasne, jako wspomaganie jest OK. Tylko bez żadnych stwierdzeń w stylu
"taki a taki przedział to zalążek, a powyżej to już nie".

> O ile zrozumiałem to nie ma być client-side, tylko robot-side. =}

Z tego co zrozumiałem, to jedno i drugie ;)

> Boty porządkowe już i tak biegają po Wikipedii, można im po prostu
> dołożyć dodatkową funkcję do wykonania podczas pojedynczego zapisu. Przy
> założeniu, że dodatkowe ileś znaków w edycji jest niewielkim
> obciążeniem, za to zapis do bazy jest kosztowny, to jest sensowne podejście.

Jasne, ale w takim razie to trochę traci sens - bo niektóre artykuły
nigdy nie będą "przelatywane" botem.

/leafnode