[Wikipl-l] Problem z interwiki

PMG pmgpmg w wp.pl
Sob, 6 Wrz 2008, 22:06:52 UTC

Dnia 6-09-2008 o godz. 23:32 McMonster napisał(a):

> Sensowne rozwiązanie nie istnieje, po prostu trzeba sobie radzić, można
> najwyżej podzielić to tak samo, jak na en.wiki, ale gdy to nie ma
> sensu, po prostu zostawić. To jest największa wada idei interwikilinków
> i powód, dla których za nimi nie przepadam.

Podobny problem jest z fregatą. Na en.wiki jest jedno hasło, a u nas
fregata "żaglowiec", "eskortowiec" i "rakietowa". Od nas to jeszcze
można podlinkować [[en:frigate#sail]] czy coś takiego - ale od nich to
tylko do disambiga. Z niektórymi problemami ze strony interwiki trzeba
się niestety pogodzić bo nie ma szans na to aby to zrobić jednakowo.
Może przy ludziach i miastach tak - ale przy pojęciach bardziej
abstrakcyjnych już nie.

PMG

Otworzą skocznię im. Adama Małysza!
Co o tym sądzisz?