[Wikipl-l] Odp: "Znikający" Szablon:Stub

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Pią, 5 Wrz 2008, 12:19:56 UTC

2008/9/5 Daniel Koć <kocio w linuxnews.pl>:

> No to zrobił. Tylko okazało się, że to nie bangla tak dobrze. Rozsądna
> rekcja: zastanowić się gdzie tkwi błąd, wyjaśnić, porozmawiać. Zła:
> załatwić po łebkach, iść w zaparte, jak najmniej komunikować, obrazić
> się na rzeczywistość że plan do niej nie przypasował.

Gdzie logika?  Czyli dobrze, że zrobił ale po tym jak zrobił, nagle
doszukiwanie się problemów.  Nie można przyjąć, że jest dobrze i
spróbować pracować w nowym systemie, ale lepiej od razu ponarzekać.
Bo nie pasuje i już.

> A już zupełnie nie wiem po co wyjeżdżasz z aspektami narodowymi - NTG.

Dlatego jak powyżej.

--
Michal Rosa