[Wikipl-l] Odp: "Znikający" Szablon:Stub

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Pią, 5 Wrz 2008, 11:24:46 UTC

Michal Rosa pisze:

> Brawo.  A co, ma ignorować?

Nie wygłupiaj się - wyraźnie napisałem jak powinno być: "bez wysiłku ani
wyjaśnień (które byłyby tu wskazane)".

Chepry trafnie zauważył, że tylko wywalił treść zalążkową, a nie chciało
mu się nawet wpisać w opisie zmiany dlaczego to robi. Zrobił to na
"odwal się" i np. ja się przez to poczułem właśnie zignorowany.

> Czyli, że formalnie robi to co postanowiono i to jest problem?

A skąd wytrzasnąłeś taki wniosek?

W skrócie: problemem obżartucha nie jest to, że w ogóle je, tylko brak
umiaru w jedzeniu (to mówię o sobie =} ).

Bardzo dobrze, że Szwedzki wykonał to, co postanowione (zaskoczyłem
cię?). Problemem jest dopiero to, że potem zlekceważył nieformalny
aspekt społeczności (w Wikipedii nie jest przecież niczyim szefem, a
wynik głosowania też nie jest żelazną obligacją), czyli widzi wyłącznie
formalności, one mu przesłoniły resztę.

> Sama instytucja stuba, jako elementu graficznego,była od zawsze chora

Nawet gdyby tak było, to jest zbyt powszechny element, żeby tak z buta
załatwiać sprawę, gdy pojawiają się ludzie, którzy sądzą inaczej.

Jak byś się czuł, gdyby np. grupa zajmująca się zmianami na stronie
głównej zdecydowała, że ją wyblankuje, bo np. jest ideowo zła, a jedyną
naprawdę NPOV metodą jest samodzielne szukanie haseł przez pasek boczny
albo wpisywanie w pasku adresu? Skala problemu z zalążkiem jest
oczywiście znacznie mniejsza, ale MSZ nie powinno być tak, że zmiany
elementu, który dotyczy całego projektu, mogą doprowadzić do praktycznej
likwidacji tego elementu i szersza publiczność potem można się już tylko
odwoływać przez okno. Taki sposób myślenia strasznie obsysa.

--
Всё идёт по плану