[Wikipl-l] Odp: "Znikający" Szablon:Stub

McMonster themcmonster w gmail.com
Pią, 5 Wrz 2008, 11:16:06 UTC

Dnia 2008-09-05, o godz. 21:17:05
"Michal Rosa" <michal.rosa w gmail.com> napisał(a):

> Czyli, że formalnie robi to co postanowiono i to jest problem?  Bo
> postanowiono coś jednego ale nagle się okazuje, że każdy chce czegoś
> innego?

Nie to jest problemem. Po pierwsze, problemem jest powszechne
zaskoczenie co do ukrycia zalążka. Gdzie było cokolwiek ogłaszane?
Przejrzałem WP:TO, szczerze się starałem, nic nie znalazłem. Ale pies
drapał, mogło to się pojawić w dyskusji o losie stuba. Przejrzałem ją,
pobieżnie, bo ogromna i faktycznie, pojawiły się głosy za jego
ukryciem, niezbyt liczne i silne, ale się pojawiły. Tyle że ta dyskusja
jest duża, brak jest sensownego podsumowania i w takiej formie to każdy
może z niej wyciągać własne wnioski, a osoby, które nie śledziły
regularnie dyskusji bez dokładnego przeczytania muszą przyjąć, że
zmiany idą wedle przyjętego konsensusu.

Ale i to nie jest aż takim wielkim problemem, ani na IRCu, ani w
opisach zmian, czy w innym widocznym dla wszystkich miejscu szwedzki
ani słowem nie wyjaśnił dlaczego uparcie ukrywa szablon, przez co to
wygląda na działania jednej osoby.

--
Pozdrawiam, Greetings, Gashi - McMonster