[Wikipl-l] Likwidacja stubów a ostatnie zmiany tematyczne

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Pon, 1 Wrz 2008, 11:44:05 UTC

Witam

Z likwidacją pstrokatych plam typu obrazek i "cośtam-stub" zgadzałem
się gdy było to dyskutowane, i nie zmieniłem zdania. Niemniej jednak,
nie było wówczas mowy o tym, że likwidacji ulegnie pożyteczny
mechanizm pod tytułem ostatnie zmiany tematyczne. Pisałem, prosiłem:
kategoria-widmo "Polska wieś kategoria stub" nie ma obrazka, nie ma go
celowo, by bez pstrokatej plamy można było wyławiać wandalizmy w tych
stubach. Prosiłem i błagałem - róbta co chceta, ale zostawcie mi
"wioskowy OZ". Nie zostawiono i nie zaproponowano innego mechanizmu w
miejsce zlikwidowanego. Szkoda.

Lajsikonik

Smaczny Agent 007 oraz Meryl Streep w kinowej
adaptacji fenomenu Broadway'u.
MAMMA MIA! - genialny musical z przebojami ABBY - w kinach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fmamma-mia.html&sid=471