[Wikipl-l] survey

Picus viridis picus-viridis w o2.pl
Czw, 30 Paź 2008, 21:13:06 UTC

Przykuta pisze:
> chodzi o ten podwiezony w sitenotice i anonotice:
>
> http://survey.wikipediastudy.org/intro.php?lang=pl
>
> prosiłbym o korektę osoby, które mają dostep:
>
> "Prosimy jednak, żebyś wypełnił/wypełniła pierwszą część zawierającą dane demograficzne, gdyż tylko jej uzupełnienie pozwoli prawidłowo zinterpretować wyniki."
>
> powinno być raczej:
>
> "Prosimy jednak, żebyś wypełnił/wypełniła pierwszą część zawierającą dane demograficzne, gdyż jej uzupełnienie pozwoli prawidłowo zinterpretować wyniki." - te "tylko" razi - nie tylko wypełnienie metryczki :)

> [...]
To chyba jakieś jaja - pytanie o dochody i o nicka.
Błędna klasyfikacja wykształcenia - brak np. 'absolutorium bez obrony
pracy magisterskiej" i innych temu podobnych.
Co do liczby zaczętych artykułów- wiem, ile dzieci począłem, ale
artykułów to już nie liczyłem.
Pytanei o rozliczenie godzinowe - jak sobie czytam książkę o losach
kurew w starożytnej Warszawie to mimowolnie zbiera materiały.

Reasumując - ktoś nie miał pojęcia, za co się bierze.

Picus viridis