[Wikipl-l] FlaggedRevs

Daniel ~ Leinad danny.leinad w gmail.com
Czw, 30 Paź 2008, 12:45:22 UTC

> Jestem tylko ciekaw, jak długo będziemy czekali, bo Węgrzy już dawno
> temu wrzucili swój wniosek i (z tego co widzę) nie włączyli im jeszcze
> tego rozszerzenia. Mogę napisać do Philippa Birkena, może on
> przyspieszy załatwienie sprawy.

Usilnie próbowałem popytać się co jest grane, że tak ociągają się z
włączaniem FR, ale państwo w państwie nie raczy odpowiedzieć ;/ Jak
komuś uda się czegoś dowiedzieć, to chętnie poczytam.

Może Bugów trochę było, ale po pół roku testowania, to już IMHO działa
nie najgorzej i chyba to nie jest problemem(?).

Leinad