[Wikipl-l] psyche

Masur masur w poczta.onet.pl
Śro, 29 Paź 2008, 15:41:53 UTC

> Świetny pomysł na badanie. Dawno temu chciałem zrobić takie na polskich Wikipedystach.
>
> Niestety, brak dokładnych informacji na temat metodologii - trzeba będzie wybrać się do czytelni i poszukać w JSTOR etc.
>
> Sam wynik jest bardzo niepokojący; oznaczałby, że tak jak chcieli niektórzy ze znanych edytorów, na Wikipedii zostają "najtwardsi". Nie ukrywam, że takie kryterium doboru nie wydaje mi się odpowiednie.
>
> Pozdrawiam,
> michał "aegis maelstrom" buczyński.

Jak ktos ladnie poprosi to wysle emailem i/lub wrzuce gdzies w sieci
naruszajac wielce prawa autorskie :) (ps. to ma 2 strony, metodologia
kilka linijek co dla mnie jest kpina z nauki (brak korelacji z innymi
cechami, "wikipediowosc" jako jedyna zmienna etc), no ale nigdy chyba
nikt nie traktowal psychologii jako nauki:
http://pl.youtube.com/watch?v=OhXzK5RxvUg ;) )

masur