[Wikipl-l] [WikimediaPL-l] Ency nas (chyba?) godnie reprezentował :-)

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Nie, 26 Paź 2008, 19:28:46 UTC

	Faktycznie bezpośrednio po powrocie byłem na tygodniowej konferencji
PTI w Wiśle, z dwoma wykładami i prowadzeniem jednej sesji, ponadto rodzina
też ma swój priorytet :-)) .

	Pobyt na zlocie ruwiki był bardzo udany. Oprócz zaplanowanych trzech
tematów miałem jeszcze poza programem omówienie na sesji plenarnej
szczegółowe doświadczeń dotyczących stowarzyszenia. Omawiałem wiele tematów
w kuluarach oraz w czasie okrągłych stołów. Dotyczyły nie tylko wikipedii i
stowarzyszenia, ale też wikisłownika. Z ciekawostek - drugiego dnia na sesji
planarnej miał wystąpienie jeden z byłych uczestników zablokowany na ruwiki
na zawsze. Moje pojawienie się wywołało spore zainteresowanie, jak sądzę też
ze względu na brak bariery językowej :-)) - bardzo ich interesowała kwestia
jakim sposobem dorobiliśmy się tylu haseł.

	Wkrótce napiszę bardziej szczegółowe sprawozdanie, teraz tylko jedno
wrażenie ogólne - Rosjanie oprócz pewnych specyficznych mają podobne
problemy jak i my.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński