[Wikipl-l] Catscan

PMG pmgpmg w wp.pl
Czw, 23 Paź 2008, 22:00:55 UTC

Dnia 23-10-2008 o godz. 23:47 Karol Głąb napisał(a):

> Pytanie, czy będzie kiedyś stabilne narzędzie tego typu, z większymi
> możliwościami niż catscan
W dzień po wydaniu Duke Nukem Forever czyli dwa dni po ostatnim
koncercie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Na razie interesują mnie dwie rzeczy - kiedy to narzędzie (jakie by oo
nie było) wróciło oraz to jaki humor mają ci zwolennicy usunięcia
szablonu stub twierdzący że "do nadzorowania zalązków spokojnie
wystarczy catscan". O ile to pierwsze jest mi potrzebne do edytowania,
to to drugie jest mi potrzebne ze względów czysto osobistych.

W szczególności chciałbym pozdrowić wszystkich, którzy uzasadniali swoje
głosy gdziekolwiek ciągiem znaków WP:NIESTUB. Zajrzyjcie do tej strony i
odpowiedzcie sobie na pytanie - czy jest jakaś strona na wiki, która
rozpoczyna wymienianie argumentów od takiego kuriozum.

PMG
PMG

ATRAKCYJNE NIERUCHOMOŚCI W ZAKOPANEM !!!
Apartamenty, Domy, Działki, Pensjonaty, Hotele, Lokale użytkowe...
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.bachledanieruchomosci.pl&sid=528