[Wikipl-l] animowane wikibanery

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 20 Paź 2008, 19:22:06 UTC

W dniu 20 października 2008 16:36 użytkownik Adam Wysocki
<gophi w chmurka.net> napisał:

> Raczej trzeba napisać poradnik, który bardzo przystępnie opisze problem
> licencji - jednym zdaniem o każdej licencji oraz linkiem do pełniejszego
> opisu.

Jedno zdanie to za mało, żeby wyjaśnić choćby podstawowe różnice
między różnymi licencjami. Takie coś co sugerujesz spłodziłem jakiś
czas temu i często używam jako podstawowy link do odpowiedzi w tych
tematach przy odpowiadania na maile z OTRS:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pomoc:Kopiowanie_z_Wikipedii

Z doświadczenia wiem, że osoba która pierwszy raz się styka z wolnymi
licencjami przede wszystkim nie rozumie ich idei i czym to się różni
od prostej rezygnacji z majątkowych praw autorskich. Stąd najpierw
trzeba wyjaśnić o co ogólnie chodzi z tymi licencjami a potem krótko
opisać różnice między nimi.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/