[Wikipl-l] animowane wikibanery

Beata X beax.wiki w gmail.com
Pon, 20 Paź 2008, 18:02:02 UTC

Ja się kilka razy spotkałam z sytuacją, że ludzie pytali się o forum
dyskusyjne wiki.
Takie miejsce gdzie się można spytać żywej osoby jak coś zrobić i dostać
screena krok po kroku.
Takie miejsce gdzie widać że są też inni którzy też szukają pomocy (więc
jest mi raźniej) i mogę sobie przejrzeć wątki, może ktoś się pytał o coś
ciekawego, to się przy okazji dowiem - a może ktoś już miał podobny problem
- to nie będe pisać tylko poczytam...
Myślę, że takie forum mogło by być nie koniecznie na stronach meta (żeby nie
trzeba było za każdym razem określać licencji grafiki np screenu), ale to
już technicy niech się wypowiedzą....

Topiki tylko dla początkujących - "zgłoś błąd" czy inne sprawy -> tylko
odnośnik do wiki

Beax