[Wikipl-l] animowane wikibanery

Wojciech Pędzich wpedzich w wp.pl
Pon, 20 Paź 2008, 10:47:39 UTC

Dnia 20-10-2008 o godz. 12:39 Tomasz Ganicz napisał(a):
<ciach>

> Fajniejszy byłby już helpdesk w postaci czatu - tylko ktoś by musiał
> na tym czacie dyżurować. Kiedyś była próba kanału do początkujących na
> irc - ale nie wypaliła z braku chętnych do odpowiadania.
>

> --
> Tomek "Polimerek" Ganicz
</ciach>

Mnożenie dodatkowych kanałów, jak miało to miejsce w postaci
#wikipedia-newbies który zszedł z wikiświata śmiercią naturalną, nie
dlatego że ludzie nie chcieli pomocy, tylko dlatego, że dostęp do IRCa
jest utrudniony. Pojedynczy admini odpowiadający za pomocą GG i maili
może i się sprawdzają, ale jak dla mnie "zaproszenie" do nas
rozszerzenia Chat (półśrodek - znowu kolejny kanał komunikacji) albo
Mibbita pod MediaWiki ograniczonego do kanału #wikipedia-pl by
zadziałało. Jest to jakoś już usankcjonowany kanał komunikacji
wikipedystów, nie prywatna inicjatywa albo osobisty chatroom, tylko dać
ludziom łatwiejszy doń dostęp.

Wojtek

Dołącz do Wirtualnych! Ja już mam swój profil.
Kliknij -> http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Finfo.html&sid=524