[Wikipl-l] animowane wikibanery

Stan Zurek zureks w gmail.com
Nie, 19 Paź 2008, 21:09:26 UTC

Animowane to może za duże słowo, ale stworzyłem na szybko kilka
"obrazkowanych" gifów, które chciałbym poddać pod dyskusję - celem ich
ewentualnego użycia do przyciągnięcia nowych wikipedystów.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Nowicjusz#Banery_o_edytowaniu

Wrzuciłem je do galerii, żeby w danej chwili tyko jeden był
wyświetlany - w przeciwnym razie można dostać oczopląsu.

Szczególnie chciałbym poprosić nasze Panie o jakieś komentarze na
temat banera nr. 2.

Nr 4  moim zdaniem dość dobrze wypadł (na tle innych). Reszta jest
taka sobie, ale chodziło mi tylko o pokazanie pomysłu i ewentualne
wybranie linii tematycznych nad którymi można by się pobawić głębiej.
Czy oprócz GIF mamy jeszcze jakieś inne fajne medium? Z tego co wiem
to Flash całkowicie odpada, a OGG jest jakoś dziwnie osadzany i chyba
nie nadaje się na banery reklamowe.

W tych prototypowych wersjach podałem obecny adres OTRS, ale nie widzę
przeszkód żeby zrobić dedykowany adres, którym mogłbym się nawet
osobiście zająć.

Pozdrawiam

Zureks