[Wikipl-l] sprawa pewnego plagiatu

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Nie, 12 Paź 2008, 11:59:50 UTC

/
| Nie bylem pewny, czy moge podac nazwisko osoby, ktora nie jest osoba
| publiczna, ani nie jest  wymieniona (a przynajmniej nie znalazlem jej)
| na stronach 4fun. Jesli mozna to zazhecam do dodania

Ok., to wyjaśnienie rozumiem i nie mam zastrzeżeń do Twojej ostrożności - w
kontekście rozpasanej ochrony danych osobowych oraz podciągania wszystkiego
co się rusza pod dobra osobiste[1] można się wręcz nabawić tiku nerwowego
:-)) . Sądzę, że w takich sytuacjach wsparcie starszych kolegów jest cenne.
Tak jak napisał Paweł - gość piastuje, he he, w zasadzie ważne stanowisko,
choć z lekka podkasaną ;-) nazwą, więc jeśli się nim podpisuje, to nie jest
to korespondencja prywatna, i nie podlega ww. ochronie. Ponadto powinien być
dumny z tego, a każde napisanie o nim z pełnymi szykanami z imienia i
nazwiska powinien kolekcjonować jako cenne punkty do cefałki. Będzie jak
znalazł ;-) w razie czego.

Przy okazji - modelowa dyskusja na wykopie. Modelowa, bo sporo ludzi pisze,
ale nie ma pojęcia o czym piszą.

	Pozdrowienia, Janusz "Ency" Dorożyński

[1] dla jasności - jestem za ochroną jednych i drugich, ale nie jako metoda
kneblowania ust innym za podawanie faktów znanych lub w sposób oczywisty nie
podlegających utajnieniu. J"ED"