[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Czw, 9 Paź 2008, 18:00:52 UTC

W dniu 9 października 2008 00:40 użytkownik Wojciech Muła
<wm w mahajana.net> napisał:

> Można zmienić kolor tła dla tego taba?  Jeśliby się dało, to np.
> zielone tło, żółty tekst - to się naprawdę rzuca w oczy:
> http://wmula.republika.pl/test.png.
>
> w.

Do tej pory nie pomyślałem o zmianie tła, to jest bardzo dobra
propozycja, z tą żółta czcionką też, a ten gadżet o którym jest mowa
poniżej to oczywiście też by się przydał.

Karol007