[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Śro, 8 Paź 2008, 22:20:49 UTC

W dniu 8 października 2008 23:58 użytkownik P. Aelius
<paelius w gmail.com> napisał:
> Na GDJ rozmawiałem z Hołkiem na ten temat i wyszło, że jest to bez
> problemu do zrobienia - tylko... jaki kolor. I tu się zaczyna problem
> konsensusu, którego nie da się uczynić.
> PA

Czerwony na pewno odpada bo mamy czerwone linki, to samo z innymi:
zielone redirecty i brązowe linki do stron ujednoznaczniających. Nie
wiem czy zmiana koloru coś da, trze baby migające wprowadzić z
powiększoną czcionką, coś w rodzaju neonu, ale to znów nachalne by
było:). Nie wiem.

Pozdrawiam,
Karol007