[Wikipl-l] Odp: Konferencja rosyjskiej wikipedii

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Śro, 8 Paź 2008, 20:18:28 UTC

/
| Na listę czy osobiście ?

Oczywiście na listę - chyba znasz moja jak to określił Polimerek :-))
fiksację.

| Bo tak przypomniało mi się o tym jak Przykuta mówił o tym że na
| japońskiej wiki mają bardzo duże problemy z tym aby ludzi namawiac na
| adminów (bo taki mają sposób zachowania w Japonii - "wystający gwóźdź
| się dobija") i ciekawy jestem jak to jest na ru.wiki i pochodnych.

Już jestem zapisany na panel "Admini odpowiadają za wszystko" - tzn. byłem
zanim dałem ogłoszenie tutaj. Zamówienia przyjęte :-)).

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński