[Wikipl-l] Edytor Wiki dla poczatkujacych [was: Re: Pouczająca lekcja angielskiego]

Maciej Łebkowski m.lebkowski w gmail.com
Śro, 8 Paź 2008, 14:39:36 UTC

2008/10/8 Adam Dodek Michalik <dodecki at gmail.com>:
> Właśnie bardzo dobrze by było, gdyby aplikacja zarówno oferowała
> podstawowe funkcje w bardzo przystępny sposób, jak i te bardziej
> zaawansowane (wstaw szablon->infobox->bitwa->otwiera się popup z
> wszystkimi polami do wypełnienia) za pomocą kilku kliknięć -
> oczywiście cały czas w rogu znak zapytania, po kliknięciu na który
> wyświetlałaby się pomoc odnośnie danej funkcji, itd. Dzięki temu
> użytkownik mógłby w łatwy sposób poznawać wszystkie tajniki wiki.

Ja od początku myślę o wyjściu naprzeciw nowym userom, a nie
wiki-wyjadaczom. I tak długo, jak oddzielimy cele tych dwóch grup
od siebie, tak długo będę wierzył, że projekt ma szanse powodzenia. :)

Wiem, ze fajnie by  bylo zrobic modul "wstaw szablon", ale to temat
na osobny projekt. Poza tym  roznorodnosc szablonow jest zbyt duza,
zeby dojsc tu do czegos sensownego (no ale moge sie mylic).

--
Maciej Łebkowski, http://lebkowski.info/kontakt.php