[Wikipl-l] Odp: Konferencja rosyjskiej wikipedii

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 8 Paź 2008, 09:42:09 UTC

> Bo tak przypomniało mi się o tym jak Przykuta mówił o tym że na
> japońskiej wiki mają bardzo duże problemy z tym aby ludzi namawiac na
> adminów (bo taki mają sposób zachowania w Japonii - "wystający gwóźdź
> się dobija") i ciekawy jestem jak to jest na ru.wiki i pochodnych.
>
> PMG

Na adminów pewnie też. Ale w trakcie rozmowy dostałem info, że niewiele osób chce się logować i sporo edycji idzie spod IP (tzn. nie wandalizmów, tylko jest niechęć do ujawniania się poprzez login)

U nas to wygląda tak (za maj) Edycje w głównej przestrzeni nazw najbardziej aktywnych zalogowanych i IP. Nie wiem jak się rozkłada się kwestia stałego/zmiennego IP z miejsc, z których idą edycje.

Mathiasrex	57361
Boca_Juniors	48567
Roo72	        47275
Kpjas	        42345
Berasategui	40551
Lajsikonik	39028

81.15.194.9	10685
85.219.248.3	10590
213.199.225.33	6792
62.21.92.118	5277
83.17.226.74	5252
195.187.136.2	3977

na ja wiki

Rusk    	   80870
Nnh     	   44966
経済準学士          40142
Kone	           37972
210.	           34415
Championship2006   34339

133.19.126.5	15763
221.78.54.1	12083
202.247.82.171	10933
219.16.228.50	10572
218.137.97.88	10038
221.35.18.126	9324

ru wiki

Maximaximax	42797
User№101	39051
Vald		32062
Butko		31006
Mitrius		29904
Obersachse	29045

75.138.68.170	7430
195.208.208.111	6769
217.198.224.13	5492
89.113.75.105	3936
80.240.215.36	3650
89.113.78.105	3270

Być może ma to związek, że na dalekim wschodzie jest większe przywiązanie do kolektywizmu, a nie do indywidualizmu (z czym wiąże się chociażby ta kwestia tożsamości - oto "ja")

przykuta