[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 8 Paź 2008, 08:52:41 UTC

Większość aktywnych
> edytorów to ludzie którzy przyszli bo mieli wiedzę, zbiory,
> doświadczenie, które chcieli sprzedać. Jeśli odwiedzający nie ma czasu
> lub chęci użyczenia wiedzy to jego wzrok nie ma bodźca by otworzyć się
> na przycisk edytuj.

Ludzie dzielą sie wiedzą na forach, w usenecie, blogach, czatach, mailowo, a mimo to nie wiedzą, ze Wikipedię można edytować. Gdy powstawała pl wiki, zachęta do edytowania poszła wpierw właśnie do usenetu. Myślę, że tam też można ich szukać. Z drugiej strony są osoby, które chciałyby pomóc i np. proponują przesyłanie tekstów mailem, aby je zamieścić, bo mają wiedzę merytoryczną, ale internet dla nich ogranicza się do pisania maili i przeglądania stron.

przykuta