[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

PMG pmgpmg w wp.pl
Wto, 7 Paź 2008, 22:32:20 UTC

> Tu kłaniają się wikiprojekty. Co zrobić, aby specjalista, który trafi
> na hasło i coś tam poprawi trafiał bezpośrednio do projektu, a nie np.
> wykłócał się z nastoletnim adminem używającym wikislangu?

Przykład na przykładzie okrętów (:) )

Obserwuję od dłuższego czasu nowe hasła pojawiające się w kategorii
Okręty. Gdy widzę że jakiś zarejestrowany użytkownik zaczyna dodawać
hasła pokazuję mu że w razie jak by co to ma tutaj link do wikiprojektu,
gdzie może się spytać. Dałem info w taki sposób może z 5 - 8 osobom, ale
widzę że i tak wracały do mnie a nie do projektu. Zawsze muszą być jacyś
liderzy i to oni ciągną.

PMG

Kto jest bardziej SEXY?!
Tysiące zdjęć i profili