[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 21:26:56 UTC

Wojciech Muła pisze:
> Zaproponowałem niedawno na liście dość proste rozwiązanie: osoba
> początkująca, która tworzy nowy artykuł lub dokonuje znaczącej redakcji,
> wstawia jedynie szablon pt. {{początkujący}}, dzięki czemu nikt nie
> opieprza, ale pomaga w kwestiach technicznych, kategoryzacji itp.
>
> To też by mogło być pomocne dla samego autora, gdyby mógł zobaczyć, co
> robił nie tak i być może szybciej by się nauczył, niż czytając kilobajty
> poradników.
>
> w.

Powiedzmy sobie szczerze. Sprawdzić ilość wkładu i stwierdzić, że ktoś
nie jest początkujący nie jest trudne. Mimo to większość adminów gryzie
nowych, zanim im pomagać. Powoli zdaje się to ewoluować, ale wyjść może
różnie. Łatwiej wszak opieprzyć, niż zobaczyć co jest nie tak i
wytłumaczyć po woli, nie wszystko łapiącemu nowicjuszowi, co jest nie tak.

Pozdrawiam
Wyksztalcioch