[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 18:12:39 UTC

W dniu 7 października 2008 20:04 użytkownik Dorozynski Janusz
<dorozynskij w wampnm.webd.pl> napisał:
> [...]

nie mówiono, bo przykuta przyniósł papier i dlugopis i powiedział żeby
wszystkie pomysły pisać. No to siadłem z Yarlem i napisałem co nam
przyszło do głowy, co by się nam (czy względnie małej grupie przydało)
oraz to co może się przydać dla ogółu, przede wszystkim nowych
użytkowników:)

Pozdrawiam,
Karol007