[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 17:09:20 UTC

W dniu 7 października 2008 18:48 użytkownik Tomasz Chabinka
<wyksztalcioch w gmail.com> napisał:

> Kto uważa, że WYSIWYG nie jest potrzebny niech pierwszy rzuci kamieniem
> ;) A tak serio, to WYSIWYG zdaje się obecnie czymś w sferze Sci-Fi.
> Wikia nad tym pracuje, pracują deweloperzy i nie wychodzi. Mówił o tym
> dosyć rozlegle na zlocie majowym TOR. Wydaje mi się, że na razie trzeba
> skupić się na, można powiedzieć półśrodkach. Co prawda nie ma sensu
> wymagać, żeby ktoś korzystał z funkcji parsera, tworzył szablony,
> korzystał od razu z infoboksów, ale to wszystko przyjdzie z czasem. Na
> razie realne jest uświadamianie, że można, warto i nie jest to takie
> [...]

Eee, fajny ten link i taki przyjazny i się do mnie uśmiecha:) Ale do
rzeczy, w technicznych sprawach nie pomogę, ale w przygotowaniu i
redakcji pomocy w wiki jak najbardziej. Zureks sporo zrobił do tej
pory, ale naszym celem jest nowa nawigacja, za którą się pewnie
niedługo weźmiemy, jak skończymy gruntowną rekategoryzację w
meta-stronach. Na posprzątanie nadal czekają strony Encyklopedyczności
i propozycja Przykuty z kawiarenki jest na tyle dobra, że można ja
wprowadzić, tym samym jedną część nawigacji już można by poprawiać. W
tym samym czasie technicy mogą rozpoczynać prace nad półśrodkami
edycyjnymi, niedługo też będzie możliwe rozpoczęcie prac nad nad
przebudową narzędzia do infoboksów...

Jak widać wiele prac jest ze sobą powiązanych, jest bardzo dużo, można
wymieniać bez końca:) W każdej robocie maczałem palce i tylko czekam
na pomocnika (Przykutę - bo we dwóch wiemy mniej więcej co chcieliśmy
zrobić) żeby meta-strony posprzątać do końca (zostało bardzo mało) i
zabrać się za pomoc.

Karol007