[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 16:06:26 UTC

W dniu 7 października 2008 17:53 użytkownik Tomasz Chabinka
<wyksztalcioch w gmail.com> napisał:

> Najskuteczniejszy byłby pop-up :> Może jakiś sitenotice z informacją, o
> możliwości edycji jakąś większą czcionką dla niezalogowanych użytkoników
> + link do strony, na której treściwie jest to opisane. Może większe
> edytuj + zakładka edytuj też na dole. Widzę, że w zgłoś błąd pojawiła
> się pozycja Popraw błąd. Może warto ją pogrubić, a w tekście więcej
> zamieścić link do poradnika edycji? Może coś jeszcze?
>
> Pozdrawiam
> Wyksztalcioch

Może takie pytajniki jak jak na commons przy formularzu wrzucania
plików? Wyświetlałby się jedno- dwu- linijkowa informacja (może nawet
pobierana z przestrzeni pomocy jako pierwsze definicyjne zdanie. Na
GDJ o tym wspominałem ale nie na forum, zapisałem tą propozycje na
kartce, więc może się to gdzieś niedługo pojawi:) Mowa by była o
kilkunastu pytajnikach w różnych miejscach i przy różnych linkach i
byłoby to domyślnie włączone dla niezalogowanych (powinno się dać to
oddzielić a jeśli nie, to dla wszystkich z możliwością wyłączenia -
wtedy świeżo zalogowany nie traciłby tej funkcji:))

Karol007