[Wikipl-l] Wersje przejrzane

Daniel ~ Leinad danny.leinad w gmail.com
Pią, 3 Paź 2008, 17:44:15 UTC

Dla tych co nie czytają tablicy ogłoszeń na wszelki wypadek napiszę
jeszcze tutaj...

W kierunku wprowadzenia wersji przejrzanych został poczyniony kolejny krok.

Przygotowałem stronę z opisem konfiguracji, która ma być w efekcie
końcowym miejscem do przegłosowania propozycji wprowadzenia wersji
przejrzanych:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wersje_przejrzane/Konfiguracja

Ewentualne sugestie co do modyfikacji konfiguracji proszę zamieszczać
w dyskusji strony.

Przygotowałem także listę potrzebnych meta-stron związanych z wersjami
oznaczonymi:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wersje_oznaczone/TODO

Leinad